1. Chcę zapłacić przy odbiorze, co mam wybrać? Wybierasz płatność
POBRANIE (koszt 12 zł.)
2. Czy wszystko co jest w sklepie jest dostępne? Tak, jak coś jest
wystawione w sklepie - to jest na magazynie. Czyli jak czegos nie ma
wystawionego - nie możemy tego sprzedać. Jesli jest mniejsza ilość niż wpisana
do kupienia - system magazynowy tego nie sprzeda.
3. Chcę wysyłkę za granicę, co mam zrobić? Złożyć zamówienie, w
uwagach wpisać - wysyłka za granicę. My spakujemy Twoją paczkę, zważymy ją i
podamy Ci cenę wysyłki za granicę, jesli akceptujesz - wpłacasz całość na konto,
my wysyłamy przesyłkę.
4. Czy macie konto dewizowe do wpłat z zagranicy? Nie. Posiadamy
tylko konto w złotówkach. Podajemy je wraz z numerem SWIFT i IBAN - po
akceptacji kosztów wysyłki za granicę.
5. Jak można płacić z zagranicy? Można wpłacać na konto bankowe, lub
wysyłać pieniądze poprzez Western Union.
6. Zarejestrowałam się w sklepie - ale mam problem z logowaniem się,
zapomniałam hasła, nie dostałam linku do aktywacji.... Wszystkie
techniczne problemy zgłaszaj na adres info@sklepy24h.pl
7. Czy mogę zmienić swoje złożone już zamówienie? Nie. Zamówienie
złożone nie może być już zmienione.
8. Czy mogę zmienić na złożonym zamówieniu sposób wysyłki? Nie.
Złożone zamówienie wraz z wybranymi kosztami wysyłki jest nie mozliwe do
zmienienia.
9. Czy wysyłacie przesyłki kurierem? Nie. Wszystkie przesyłki są
wysyłane zawsze pocztą polską.